خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / آموزش حرکات بدنسازی / آموزش انجام صحیح حرکت زیربغل هالتر

telegram11

آموزش انجام صحیح حرکت زیربغل هالتر

آموزش انجام صحیح حرکت زیربغل هالتر

آموزش انجام صحیح حرکت زیربغل هالتر

این حرکت پشت را پهن و سبب رشد عضلات زیر بغل و پهن شدن پست می گردد عضلات بازو و شانه را نیز به کار  می اندازد .

در این حرکت بدن را از ناحیه ی کمر خم نموده و هالتر را به فاصله ی بیش از عرض شانه ها بدست

 می گیرید و سعی می کنید که پشت را صاف نگه داشته . زانوها را قدری خم نمائید در این وضعیت وزنه را از زمین

بالا کشیده و به سینه می رسانید سپس ان را در یک خط مستقیم پائین اورده و به حال اول بر می گردانید سعی کنید از

هرگونه حرکت اضافی بدن جلوگیری نموده و در انجام حرکت فقط عضلات بازو و زیر بغل را به کار ببرید.

منبع : کتاب زیبایی اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme