خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / آموزش حرکات بدنسازی / آموزش تمرین جلو بازو دمبل تناوبی یا تک تک

telegram11

آموزش تمرین جلو بازو دمبل تناوبی یا تک تک

آموزش تمرین جلو بازو دمبل تناوبی یا تک تک

آموزش تمرین جلو بازو دمبل تناوبی یا تک تک

تمرین های متعددی برای ورزیده کردن جلو بازو وجود دارد که توسط ورزشکاران مختلف به اجرا در می آید . در این

مقاله به توضیح حرکت جلو بازو دمبل تناوبی می پردازیم . اگر به دنبال توضیح و آموزش شکل صحیح حرکات بدنسازی

مربوط به عضله ی جلو بازو هستید به شما پیشنهاد می دهیم تا این مقاله را به صور کامل مطالع کنید .

اطلاعات تمرین :
نام تمرین : جلو بازو دمبل ایستاده تک تک
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

آموزش تمرین :

1.صاف بایستید  و یک جفت دمبل را در دست بگیرید .کف دست رو به بدن باشد.آرنج ها را نزدیک به تنه نگه دارید . این وضعیت شروع تمرین می باشد .
2.به آرامی در حالی که کف دست را رو به خارج می چرخانید دمبل دست راست را به سمت بالا بیاورید تا همسطح با شانه  و کف دست رو به صورت قرار بگیرد و عضله دو سربازو کاملا منقبض شود.
3.یک ثانیه مکث کنید .آرام به وضعیت شروع بازگردید.
4.سپس همین حرکت را برای دست چپ انجام دهید .
5.حرکت را به مقدار توصیه شده انجام دهید.

منبع : www.fitnessonline.ir

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme