خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / آموزش حرکات بدنسازی / آموزش تمرین زیربغل دمبل خم روی میز بالا سینه

telegram11

آموزش تمرین زیربغل دمبل خم روی میز بالا سینه

آموزش تمرین زیربغل دمبل خم روی میز بالا سینه

آموزش تمرین زیربغل دمبل خم روی میز بالا سینه

آموزش تمرین زیربغل دمبل خم روی میز بالا سینه

در ای مطلب حرکتی را برای زیر تقویت عضلات زیر بغل قرار داده ایم که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید

یا به تمرین آن پرداخته باشید  حرکت زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه از تمرین های سخت و دشوار

برای زیبغل است که اینک به شرح روش انجام صحیح آن می پردازیم .

حرکت زیر بغل دمبل خم روی میز بالاسینه

هدف : بخش پایینی عضله بزرگ پشتی عضله متوازی الاضلاع. بخش میانی عضله ذورنقه ای

نوع تمرین : قدرتی

عضلات اصلی : زیر بغل

تعداد : ۳ست ۱۲تکراری

شروع:  روی نیمکت شیب دار قرار گرفته و دمبل را با هردو دست بگیرید. دست ها را به سمت پایین آویزان کنید طوری که کف دست ها رو به هم باشد.

اجرا:  با خم کردن آرنج ها، دمبل ها را تا دو طرف بدن بالا بکشید و پس از مکثی کوتاه به وضعیت اول برگردانید.

نکته: وضعیت تنه را در طول حرکت ثابت نگه دارید. اگر تنه را بالا بیاورید فشار را از عضلات هدف برداشته اید.

منبع : تک اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme