telegram11

آموزش تمرین سرشانه پشت گردن

آموزش تمرین سرشانه پشت گردن

آموزش تمرین سرشانه پشت گردن

پرس پشت گردن – این حرکت سبب رشد و نیرومندی عضلات شانه و بازو می گردد و بهترین حرکت برای اصلاح

وضع کلی و ظاهری بدن و عقب نگاه داشتن شانه ها است . برای انجام این حرکت وزنه را به فاصله ی بیش از عرض

شانه ها به دست می گیرید و در بالای بدن نگاه می دارید سپس از این حالت ان را آهسته پائین اورده و به روی شانه

می رسانید در اینجا لحظه ای مکث نموده و ان را بالا می برید موقعی که بازو ها کاملا راست شد وزنه در بالای سر

قرار گرفت لحظه ی کوتاهی مکث نموده و مجددا ان را پائین می اورید و در حین پائین آوردن وزنه نفس بکشید و در بالا

بردن وزنه نفس را بیرون بدهید .

————————————————————————————————–

اختصاصی پایگاه تخصصی بدنسازی

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme