telegram11

آموزش حرکت جلوبازو هالتر

آموزش حرکت جلوبازو هالتر

آموزش حرکت جلوبازو هالتر

جلو بازو با هالتر – این حرکت یکی از بهترین و موثرترین حرکات برای رشد عضلات جلو بازو می باشد . برای انجام

این حرکت مستقیم می ایستید و هالتری را به فاصله ی عرض شانه ها به دست می گیرید سعی می کنید بازو ها کاملا

راست و کشیده بوده و میله هاتر در روی ران شما قرار بگیرد در این حالت وزنه را بدون ضربه زدن به آن یا حرکت

دادن بدن با خم کردن ساعد بر روی بازو بالا می آورید و پس از این که میله به سینه رسید ان را پائین آورده و به حالت

اول بر می گردانید باید دقت کنید که در پائین آوردن وزنه عضلات را شل نکرده و وزنه به طور آزاد به پائین رها نکنید

بلکه به آهستگی و با کنترل کامل بوده و در پائین نیز ان را مطابق وضع آغاز حرکت در روی ران قرار دهید .

————————————————————————————————

اختصاصی پایگاه تخصصی بدنسازی

منبع : کتاب زیبایی اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme