telegram11

آموزش حرکت پرس پشت بازو هالتر

آموزش حرکت پرس پشت بازو هالتر

آموزش حرکت پرس پشت بازو هالتر

آموزش حرکت پرس پشت بازو هالتر

حرکت های مختلفی برای تمرین پشت بازو قرار داده که با انجام آن ها می توانید به عضلانی کردن این قسمت

از بدنتان کمک کنید . در این مطلب به شرح حرکت پرس پشت بازو هالتر می پردازیم که یکی از بهترین

حرکت ها برای حجم دهی به پشت بازو است که فشار زیادی بر روی این عضلات وارد می کند . حتما

می دانید که انجام صحیح حرکت ها به در رشد انها تاثیر فراوانی دارد چه بسا افراد زیادی بوده اند که بسیار

تمرین می کنند اما به دلیل انجام نادرست حرکات پیشرفت چندانی نمی کنند . شما برای اینکه بتوانید از تمرین

خودتان حداکثر بهره را ببرید باید آن ها را به طرز صحیح انجام بدهید .

پرس پشت بازو هالتر

هدف : عضلات پشت بازو

تعداد : ۳ست ۱۲تکراری

شروع: به پشت بر روی یک میز پرس دراز بکشید و هالتر را با فاصله حدود ۳۰-۱۵ سانتی متر بین دست ها در اختیار بگیرید.
حرکت: هالتر را مستقیم به سمت بالا پرس کنید و حرکت را اندکی قبل از قفل شدن آرنج ها متوقف نمایید. سپس، وزنه را به آرامی پایین بیاورید و آرنج هایتان را تا حد امکان نزدیک به بدن نگهدارید. در بخش پایینی حرکت، آرنج هایتان باید اندکی پایین تر از سطح شانه قرار بگیرند. حرکت را تحت کنترل کامل اجرا نموده و از قوس دادن بیش از حد ستون فقرات به منظور بالا بردن هالتر خودداری کنید.

 

حرکت پرس پشت بازو هالتر

حرکت پرس پشت بازو هالتر

 

منبع : تک اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme