telegram11

آموزش حرکت کرانچ کششی

آموزش حرکت کرانچ کششی

آموزش حرکت کرانچ کششی

در این مطلب آموزش حرکت کرانچ کششی رو قرار داده ایم که با انجام آن می توانید عضلات بالای شکم تان را تقویت

کنید.این حرکت عضلات بالای شکم را هدف قرار می دهید برای مشاهده ی آموزش تمرین به ادامه مطلب بروید .

حرکت : کرانچ کششی

هدف : عضله بالای شکم

اجرا: زانو بزنید و پشت دستگاه بنشینید. طناب را در بالا ترین نقطه سیم کش وصل کنید و دو سر آن را بگیرید،…

با انقباض عضلات شکمی بالا تنه را به سمت جلو خم کنید. حرکت را تا جایی ادامه دهید که سرتان به زمین برخورد داشته باشد. سپس اجازه دهید وزنه ها شما را به نقطه شروع بازگردانند.

نکته:

پشت را صاف نگه ندارید، این یکی از اشتباهات رایج در این حرکت است، اجازه دهید پشتتان گرد شود. در هنگام برگشت ننشینید و حرکت را تا حد کمرتان محدود کنید.

منبع : تک اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme