telegram11

آموزش حرکت کول شراگ

آموزش حرکت کول شراگ

آموزش تمرین کول شراگ

آموزش حرکت کول شراگ

در این مطلب آموزش تمرین شراگ یا کول شراگ را قرار داده ایم . این حرکت عضلات کنار گردن که اصطلاحا به آن ها

کول می گویند را مورد هدف قرار می دهید . در انجام این حرکت نباید زیاده روی کرد زیرا رشد بیش از حد این عضله

فرم نامناسبی به گردن شما می دهد و باعث می شود گردن شما کوتاه به نظر بیاید اما از انجام این حرکت نیز

صرف نظر نباید کرد زیرا تاثیر مثبتی در عضلات پشت نیز دارد علاوه بر آن باعث تقویت گردن شما می شود که

باعث کاهش آسیب دیدگی در تمرین های سنگین می شود .

حرکت تمرینی کول شراگ

نوع تمرین : قدرتی

هدف : عضلات کول

عضلات اصلی : ذوزنقه ای

تجهیزات : هالتر

آموزش تمرین :

۱٫دست ها کمی از عرض شانه بازتر نگه دارید و هالتر را بلند کنید . هالتر تا مقابل ران با دستان صاف نگه دارید .این وضعیت شروع تمرین می باشد .
۲٫شانه های خود را تا نزدیک گوش ها بالا ببرید ، مکث کوتاهی کنید و به آرامی شانه ها را پایین بیاورید .

منبع : تک اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme