telegram11

آموزش شکل صحیح حرکت شکم خلبانی

آموزش شکل صحیح حرکت شکم خلبانی

حرکت شکم خلبانی

آموزش شکل صحیح حرکت شکم خلبانی

در این مقاله به آموزش شیوه ی صحیح حرکت شکم خلبانی می پردازیم . حرکت شکم خلبانی مربوط به تقویت عضلات

زیر شکل است که شما با انجام ان می توانید عضله های زیر شکم تان را تقویت و فرم مناسبی برای آن ها ایجاد کنید.

اجرا:

میله ها را بگیرید بطوری که کف دستها روبروی بکدیگر باشند. برای ایمنی بیشتر شست را به دور انگشتانتان قلاب کنید،پاها را به هم بچسبانید،شکم و شانه را کاملا سفت نگه دارید و از تاب خوردن بدن جلوگیری کنید. حالا هر دو پا را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید. در نقطه اوج حرکت چند لحظه مکث کنید و به آرامی پاها را پایین بیاورید.

نکته:

هنگامی که پاها با زمین موازی می شوند حرکت را متوقف نکنید، پاها را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید تا فشار بیشتری به عضلات پایین شکم وارد شود.

منبع : ایرانی فیتنس

telegram11

1 دیدگاه

  1. امیرحسین

    سلام
    من زیاد وارد نیستم
    اما مگر نباید پاها اول با بدن در یه راستا باشه بعد جمع شه تو شکم؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme