telegram11

آموزش صحیح ددلیفت رومانیایی

آموزش صحیح ددلیفت رومانیایی

حرکت ددلیفت رومانیایی

آموزش صحیح ددلیفت رومانیایی

طرز انجام حرکت های بدنسازی تاثیری زیادی در پیشرفت شما و عضلانی تر شدن بدنتان دارد . شاید انجام صحیح

و درست حرکات چندین برابر بیشتر از شیوه ی غلط تاثیرگذاری داشته باشند . بسیاری از بدنسازان هستند که

تمرینات را به صورت غیر اصولی انجام می دهند و پیشرفت کمی می کنند . اما ما در این مقاله آموزشی از انجام

صحیح حرکت ددلیفت رومانیایی را قرار داده ایم . شما با خواندن این مطلب به آسانی می توانید حرکت ددلیفت

رومانیایی را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید .

ددلیفت رومانیایی,انجام این حرکت فشار زیادی به عضلات همسترینگ (پشت پا) ، باسن و فیله کمر وارد میکند . ضمن انجام حرکت عضلات زیر بغل و ساعد نیز تحت فشار قرار می گیرند.

هدف : عضلات همسترینگ

سطح حرکت : سخت

تعداد : ۳ست ۸تایی

پاها را به اندازه ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر و دستها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و هالتر را به نحوی که کف دستها رو به عقب باشند بگیرید ۲- به آرامی و بدون خم شدن زانوها، از ناحیه کمر به سمت جلو خم شوید، هالتر باید از دستها و زیر بدن آویزان شود سپس به آرامی رو به بالا بازگردید تا حدی که کمر کاملا صاف شود.

– بهتر است از کمربند برای انجام این حرکت استفاده کنید.

– هرگز حتی در صورت انعطاف پذیری زیاد هالتر را پایین تر از سطح پاهای خود نبرید هالتر را فقط تا رسیدن به استخوان‌های ساق پا پائین‌ ببرید چنانچه از این حد پائین‌تر بروید فشار از روی پشت پا منحرف شده و در عوض به کمر اعمال می‌شود.

– انجام این حرکت برای افرادیکه در ناحیه کمر دچار ناراحتی هستند ممنوع است!

– این حرکت را با دمبل نیز میتوان انجام داد.

منبع : تک اندام

telegram11

1 دیدگاه

  1. خیلی ممنون

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme