خانه / برنامه های تمرینی / برنامه ی تمرینی بازو از ادگار فلچر

telegram11

برنامه ی تمرینی بازو از ادگار فلچر

برنامه ی تمرینی بازو از ادگار فلچر

برنامه ی تمرینی بازو از ادگار فلچر

برنامه ی تمرینی بازو از ادگار فلچر

در این مطلب برنامه ی تمرینی جلوبازو ا ادگار فلچر را قرار داده ایم که یکی از با استعداد ترین بدنسازان بود که هرگز موفق نشد کارت حرفه ای دریافت کند اما با این وجود استعداد بی نظیری داشت و جلو بازوهای او یکی از بهترین های تاریخ است .

نکته های تمرینی جلوبازو از زبان ادگار فلچر :

اولویت حرکات تمرینی جلوبازو را در هر جلسه از تمرین عض کنید .

خیلی از مردم در حرکت جلوبازو سراغ وزنه های سنگین نمی روندچرا که بیش از اندازه روی دم انداختن عضله و پمپاژ خون تمرکز می کنند . اما من روش این است که سنگین می زنم و به صورت هرمی هم کار نمی کنم . همه ی ست های تمرینم با 6 الی 8 تکرار انجام می شود .

دقت می کنم که بخش های منفی تکرار ها را کنترلی اجرا کنم تا جلو بازو هایم در طول هر ست کامل تحت فشار و استرس باقی بماند .

جلوبازو با هالتر برای مبتدی ها یک حرکت اساسی است در این حرکت می توانید بیشترین میزان وزنه را جا به جا کنید .

تمرین جلو بازو :

جلوبازو چکشی 3 ست با تکرار های 6 تا 8 تایی

جلوبازو دمبل تناوبی 3 ست با تکرار های 6 تا 8 تایی

جلوبازو تک دمبل خم 3 ست با تکرار های 6 تا 8 تایی

جلوبازو لاری هالتر 3 ست با تکرار های 6 تا 8 تایی

 

اختصاصی پایگاه تخصصی بدنسازی

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme