خانه / برنامه های تمرینی / برنامه ی حرفه ای تمرین پشت بازو

telegram11

برنامه ی حرفه ای تمرین پشت بازو

برنامه ی حرفه ای تمرین پشت بازو

تمرین حرفه ای برای پشت بازو

برنامه ی حرفه ای تمرین پشت بازو

اگر دارای پشت بازو های ضعیف و رشد نیافته ای هستید و می خواهید عضلات پشت بازویتان را حجیم

و تفکیک شده کنید به شما پیشنهاد می دهیم تا این برنامه را به اجرا در بیاورید تا تاثیر شگفت انگیز ان

بر روی پشت بازویتان را ببینید . در این مقاله برنامه ای برای تقویت و تفکیک عضلات پشت بازو قرار داده ایم .

این برنامه تمرین هایی در چهار روز است که برای شوک وارد کردن به عضلات هر روز تمریناتی جدا و مختلف

قرار داده ایم تا تاثر این برنامه بیشتر شود .

تمرین جلسه اول

توجه : با کلیک روی هر حرکت، می توانید فیلم آموزشی اجرای آن حرکت را مشاهده فرمایید.

حرکت تکرار ست
پشت بازو با طناب ایستاده 15 3
پشت بازو دمبل تک خم 15 2
پشت بازو هالتر خوابیده 12-14-16 3
پارالل 10-20 2

تمرین جلسه دوم

حرکت تکرار ست
پارالل 20 2
پشت بازو سیم کش تک دست بر عکس 14 2
پشت بازو سیم کش خمیده 15 3
پشت بازو پرس سینه ای 12-14-16 3

تمرین جلسه سوم

حرکت تکرار ست
پشت بازو دمبل تک خم 15 2
پشت بازو سیم کش ایستاده 15 1
پشت بازو هالتر خوابیده 15 1
پشت بازو هالتر خوابیده + پشت بازو سیم کش ایستاده 12 2
پشت بازو پرس سینه ای 12 2

تمرین جلسه چهارم

حرکت تکرار ست
پشت بازو سیم کش ایستاده 12 1
پشت بازو سیم کش ایستاده 12+12 1
پشت بازو سیم کش خمیده 15 2
پارالل 10-20 2
پشت بازو پرس سینه ای 12 2
پشت بازو هالتر خوابیده 10-14 2

معمولا تمرینات پشت بازو هر ۴ روز یک با انجام میشود که میتوان فاصله روز های تمرین را حتی به یک هفته هم رساند. این برنامه برای حد اکثر سه مرتبه تکرار مناسب میباشد.فراموش نکنید بهترین برنامه تمرینی هم تنها برای یک بازه زمانی مورد استفاده دارد.

یکی از قواعد اصلی پیشرفت در تمرینات ورزشی،تنوع در تمرینات میباشد.حتی اگر از یک برنامه تمرینی نتیجه مطلوب را دریافت کردید باید باز هم به فکر برنامه تمرینی جدیدی باشید،عضلات خیلی زود به برنامه های تمرینی عادت میکنند به همین علت نمیتوان یک برنامه تمرینی خوب را برای همیشه استفاده کرد.

یکی از قواعد در تمرینات برای بهترین نتیجه از برنامه تمرینی و بدنسازی،درست تمرین کردن میباشد. جدیت در تمرین،تمرکز،اصول انجام حرکات،از ارکان یک تمرین موفق میباشند.

مرجع : sport4all.ir

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme