خانه / برنامه های تمرینی / تمرین جلو بازوی آرنولد

telegram11

تمرین جلو بازوی آرنولد

تمرین جلو بازوی آرنولد

تمرین جلو بازوی آرنولد

تمرین جلو بازوی آرنولد

بی شک بی نظیر ترین جلو بازو های تاریخ مربوط به مرد اتریشی است که موفق شده هفت بار قهرمان

مسابقات مستر المپیا شود . آرنولد شوارتزنگر افسانه ای دارای عضله های جلو بازوی منحصر به فرد

و بی نظیر بود که با تمرین های فراوان و استعداد بدنی او ساخته شده بود . اگرچه او از هم تمرینی

آن دوره ی خود فرانکو کلمبو وزنه های سبک ترین استفاده می کرد اما با تمر کز دهنی که داشت

توانس به بازو ای افسانه ای دست یابد و آرنولد هفته ای دو بار به تمرین جلو بازو می پرداخت که هر یک

از این تمرین ها نزدیک به سه ساعت طول می کشد و نهایت فشار را به او وارد می کرد . برای

مشاهده ی برنامه ی تمرین جلو بازوی آرنولد به ادامه مطلب بروید .


تمرین جلو بازو با آرنولد

جلو بازو هالتر تقلبی ۸- ۵ * ۱۲- ۸

جلو بازو دمبل روی نیمکت شیب ۸- ۵ * ۱۲ – ۸

جلو بازو تمرکزی تک دست ۱۰ * ۵

جلو بازو دمبل ایستاده ( متناوب ) ۱۰ * ۵

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme