خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

telegram11

تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

سفت کردن باسن و ران ها

تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

شل بودن بدن در خانم ها امری طبیعی است و بسیاری از خانم ها به دلیل ظریف بودن عضلاتی شل دارند

و به دنبال این هستند که کمی عضلات خودشان را سفت و محکم بکنند . در این مقاله به حرکات تمرینی

اشاره شده که با انجام انها می توانید عضلات ران – باسن و حتی لگن تان را سفت و محکم نمایید .

 تعداد قابل توجهی از درخواست هایی برای حقیر ارسال می شود این است که از بنده سوال می کنند برای سفت شدن بدنمان چکار کنیم . بخصوص که شلی عضلات بدن در خانم ها بیشتر بچشم می خورد برآن شدم تا مجموعه ای از تمرینات مربوطه را به سمع و نظر خوانندگان محتزم برسانم . لازم به ذکر است برای حصول نتیجه انجام همه ی این تمرینات بصورت ادواری توصیه می شود نه یک تمرین .

حرکت تخت ( Straight-Arm Plank ) :

برای انجام این تمرین چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید . دستها درست در زیر شانه ها قرار گرفته و آرنجها کاملا صاف باشند . یک پا را بآرامی به عقب بکشید و زانوی آنرا صاف کنید در این حال عضلات شکمتان را منقبض کنید بطوری که نافتان به سمت ستون فقرات نزدیک شود سپس پای دوم را نیز صاف کرده و به عقب ببرید در کنار و هم تراز پای دیگر .

۳۰ تا ۴۵ ثانیه در حالت تخت توقف نمایید .

فواید حرکت :

سفتی باسن ، شکم و عضلات لگنی  و حتی ران ها .

منبع : تک اندام

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme