خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / آموزش حرکات بدنسازی / حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

telegram11

حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

حرکت های بسیاری برای تقویت ران ها وجود دارد که عموما به وسیله ی وزنه زدن انجام می شود اما

ما در این مطلب به معرفی حرکتی می پردازیم که با انجام آن ها می توانید بعد خارجی ران ها را

تقویت کنید . برای آموزش بهتر و آسان تر تصویر این حرکت ها نیز برای شما نمایش پیدا کرده است .

برای مشاهده ی حرکت مناسب برای تقویت عضلات خارجی ران ها ادامه ی این مطلب را بخوانید.

-تمرینی است ساده و با کش یا حتی یک قطعه پارچه انجام می شود.

-در همه حال می توان به انجام آن مبادرت ورزید.

-بخش مهمی از زیبایی ران ها مربوط به بخش خارجی آن است که این تمرین برای این هدف طراحی شده است .

-موجب آب شدن چربی ها و سلولیت در خارج ران ها می شود.

– زیبایی ران ها را بدنبال دار.

-موجب سفت شدن بخش خارجی ران ها شده.

تکنیک انجام حرکت

 

حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

به پشت دازبکشید و پاها را مانند شکل بلند کنید و در کنار هم قرار دهید. البته قبل از بلند کردن

پاها یک تیوپ یا باند کشی را از کف هر دو پا عبور داده و دو سر آن را با دست ها بگیرید.

 

حرکاتی برای تقویت عضلات خارجی ران

کش کمی در حال کشیده قرار دارد. حال پاها را تا جایی که می توانید از هم باز کنید و نگذارید انتهای کش ها

بالا بروند . ۱۰ ثانیه توقف و سپس به موقعیت اول برگردید.

منبع :  elmevarzesh.com

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme