راه عضلانی کردن و شش تکه کردن شکم

راه عضلانی کردن و شش تکه کردن شکم

راه عضلانی کردن و شش تکه کردن شکم

در این مطلب انواع روش های فشار بر روی عضلات شکم و نحوه ی عضلانی کردن و شش تکه کردن شکم به زبان ساده قرار داده شده است امیدواریم مفید واقع شود .

تنها یک حرکت است که من برای عضلات شکم خود انجام میدهم آن هم همان دراز و نشست یا کرانچ می‌باشد.شما میتوانید این حرکت را روی زمین یا روی میز انجام دهید.مکان انجام آن اهمیت زیادی ندارد.

در کنار این من حرکاتی پیچیده نظیر ددلیفت و اسکات را نیز انجام میدهم.این حرکات به صورت دیوانه واری عضلات میانی شکم شما را میسازند.این دو حرکت را هیچوقت از برنامه خود حذف نکنید.آنها بهترین هستند.

 بسیاری از شما در مورد کاهش وزن و چربی‌ سوزی نگرانی هایی دارید.محصولات فراوانی‌ هستند که به شما این ضمانت را میدهند که شما را به عضلاتی شش تکه برساند ولی‌ در آخر آنها هم شما را ناامید میکنند.باید بگوییم در مورد عضلات شکم هیچ راز مخفی‌ وجود ندارد.تنها دو کار است که شما باید اهمیت آن را درک کنید آن هم تغذیه و تمرین می‌باشد.اگر که شما خواهان عضلات شش تکه شکمی هستید هر دو این موارد را باید به طور اساسی‌ مد نظر قرار دهید.اگر که شما به سختی درون باشگاه تمرین کنید ولی‌ هنگام تغذیه توجه کافی‌ را نداشته باشید در واقع شما به شکست محکوم هستید و بلعکس.

در واقع وقتی‌ بحث عضلات شش تکه و چربی‌ سوزی مطرح میشود تغذیه نقش مهم تری پیدا خواهد کرد.تمرینات با فشار بالا همراه یک تغذیه صحیح تنها کلید شما برای رسیدن به موفقیت می‌باشد.در کنار این دو مورد شما میتوانید برای تقویت نتایج خود مثلا از چربی‌ سوزها نیز استفاده کنید.

تمرینات هوازی نیز گرچه مفید هستند ولی‌ بدون آنها هم می‌توان چربی‌ سوزی کرد.من مقدار زیادی تمرینات هوازی را انجام نمی‌دهم چون من یک اکتومورف هستم و به هیچ عنوان دغدغه افزایش وزن را ندارم.اگر که شما دارای متابولیسم بالایی نیستید و در چربی‌ سوزی دچار مشکل هستید میتوانید بعد از تمرینات با وزنه خود به مدت ۴۰ دقیقه برای ۲-۳ روز در هفته از تمرینات هوازی استفاده کنید.

تمرینات با وزنه هم کالری و هم چربی‌ سوزی میکنند اما نکته مهمتر این است که این تمرینات باعث افزایش متابولیسم بدن میشود و به این وسیله بدن شما در طول روز کالری بیشتری را خواهد سوزاند.ماهیچه‌ها برای حفظ خود نیاز به انرژی دارند و هنگامی که شما عضلانی تر شوید بسیار آسان‌تر می‌باشد که به بدنی تفکیک شده برسید.بنابراین به یاد داشته باشید که چربی‌ سوزی مهم است ولی‌ عضله‌ سازی نیز به همان اندازه دارای اهمیت می‌باشد.

چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی به طور همزمان کار بسیار دشواری می‌باشد و در اکثر مواقع نیز برای خیلی‌ از افراد موثر واقع نمی‌شود.در بعضی‌ مواقع البته امکان چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی به طور همزمان وجود دارد.منبع سایت ادکوان برای مثال اگر شما مبتدی یا در رده متوسط باشید میتوانید به سرعت هم عضله‌ سازی کنید و هم حتی به بدنی با تفکیک قابل قبول برسید.این اتفاقی‌ بود که برای من در ۳ سال اول تمریناتم رخ داد.البته با استفاده از استروئید‌های آنابولیک هم می‌توان به این نتایج رسید ولی‌ از آنجا که خارج از بحث این مقاله می‌باشد در صورت تمایل خود میتوانید در مورد آنها اطلاعات به دست بیاورید.

برای الان تنها چیزی که باید بدانید این است که شما یک بدن سازی هستید که به طور طبیعی کار می‌کند و اینطور خواهد بود که شما به طور همزمان نمیتوانید هم عضله‌ سازی کنید و هم چربی‌ سوزی کنید.پس شما تمرکز خود را روی چربی‌ سوزی گذاشته‌اید تا به بتوانید عضلات شش تکه خود را مشاهده کنید.این کار را با یک برنامه تمرینی و تغذیه ای مناسب شروع کنید.یک رژیم کم کالری این تضمین را به شما خواهد داد که به کاهش وزن دست یابید.یک رژیم شامل پروتئین مناسب باعث چربی‌ سوزی بیشتری در شما خواهد شد و همچنین عضلات شما نیز کمتر تجزیه خواهند شد.

تنها چیزی که شما نیاز دارید کاهش کالری می‌باشد.شما میتوانید در طول روز بستنی بخورید و لاغر شوید! تا زمانی‌ که شما به مقدار مناسب کالری مصرف می‌کنید چربی‌ سوزی خواهید کرد.اگر که دوست ندارید از میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید میتوانید به جای آنها از مولتی ویتامین‌ها استفاده کنید.در کنار همه چربی‌‌های سالم به شما توصیه می‌کنیم حتما از امگا ۳ استفاده کنید.این اسید چرب‌ بسیار مفید و عالی‌ برای سلامت عمومی‌ بدن می‌باشد.

اگر که شما به سختی تمرین کنید و یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید میتوانید به نتایج فوق العاده ای دست یابید.

منبع : edcoan.ir