خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / ساده ترین راه ها برای چربی سوزی

telegram11

ساده ترین راه ها برای چربی سوزی

ساده ترین راه ها برای چربی سوزی

ساده ترین راه ها برای چربی سوزی

شیوه های مختلفی برای چربی سوزی وجود دارد که توسط ورزشکاران مختلف به اجرا در می آید . در این مقاله

به راه های ساده و روزمره چربی سوزی اشاره می کنیم . شما با انجام این حرکت های ساده می توانید باعث

افزایش متابولیسم در بدن تان شوید که آن منجر به چربی سوزی می شود . اگر فرصت کافی برای تمرین و چربی

سوزی ندارید با خواندن این مقاله می توانید به راحتی و در طی انجام کار های روزمره به چربی سوزی بپردازید .

۱- روز خود را با ورزش آغاز کنید

وقتی روز خود را با ورزش شروع کنید,متابولیسم بدن را افزایش میدهید,کالری بیشتری میسوزانید و در طول

روز تصمیمات بهتری میگیرید.وقتی خواب آلود و غیر فعال باشید,به خوردن غذاهای سرشار از چربی و قند در

طول روز روی می آورید تا انرژیتان را افزایش دهید.روز خود را درست آغاز کنید و برای باقی روز عالی

خواهید بود.

۲- با فاصله تمرین کنید

برای افزایش سرعت متابولیسم,هر چند دقیقه یک بار تمرین شدید انجام دهید و سپس برای چند دقیقه رها کنید و

دوباره تکرار کنید.اگر تمرینات با فاصله را به ورزش خود بیفزایید کالری بیشتری میسوزانید و احساس خستگی

کمتری خواهید داشت.این یک روش عالی برای افزایش سرعت متابولیسم بدن است.

۳- سیب بخورید

با خوردن یک سیب در روز میتوانید از بیماری ها پرهیز کنید,همچنین در صبح به افزایش سرعت متابولیسم نیز

کمک میکند.سیب ها سرشار از پکتین میباشند که یک افزایش دهنده ی متابولیسم عالی است.پیشنهاد میکنم

قبل از تمرین سیب بخورید.انرژی بیشتری خواهید داشت و احساس گرسنگی کمتری خواهید داشت.

۴- آب بنوشید

برای خلاص شدن از شر سموم بدن,تخلیه ی کلیه ها و افزایش متابولیسم بدن دو لیوان آب در صبح بنوشید.اگر

نمیخواهید در میانه ی راه رفتن به سوی محل کار ماشین را برای رفتن به دستشویی متوقف کنید بیش از دو

لیوان آب ننوشید.همچنین باید در طول روز هم شیر بنوشید,این نکته را هرگز فراموش نکنید.

۵- یک ترکیب گیاهی مصرف کنید

تهیه ی یک ترکیب گیاهی آسان است و در صبح به افزایش متابولیسم کمک میکند.کمی میوه,کلم و آب نارگیل را

در یک مخلوط کن بریزید و ترکیب شما آماده است.یک ترکیب گیاهی به پر کردن دوباره ی مخازن مواد مورد

نیاز بدن کمک میکند,پس از ورزش صبحگاهی متابولیسم بدن را افزایش میدهد,و در کل در تمام روز نیازهای

بدن شما را تامین میکند.چه روش عالی و لذیذی برای آغاز روز!

۶- افکار و اخلاق مثبتی داشته باشید

ممکن است به نظر عجیب بیاید اما مثبت بودن نیز میتواند در صبح متابولیسم بدن را افزایش دهد.وقتی روز را با

افکار مثبت آغاز کنید,در طول روز کارهای بیشتری انجام میدهید و کمتر استرس خواهید داشت.روز خود را با

یک لبخند و باور مثبت آغاز کنید و به کار بپردازید و مطمئن باشید به اهداف سلامتی و زیبایی اندام خود خواهید

رسید.

۷- عضله های خود را بکشید

وقتی به محل کارتان میرسید,چند نفس عمیق بکشید و عضله های خود را بکشید.فقط نفس بکشید,دست هایتان

را بالای سرتان بکشید و کمی حرکت چرخش بازو انجام دهید تا شانه هایتان را گرم کنید و تنش را از آنها خارج

کنید.مطمئن باشید وقتی این کار را میکنید مقدار کالری نیز میسوزانید.

راهنمایی های بالا را انجام دهید و متابولیسم بدنتان را افزایش دهید,وزن کم کنید و به اهداف سلامتی و زیبایی

اندام خود برسید.

منبع : maxstar.ir

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme