خانه / برنامه های غذایی و نکات تغذیه ای / پاستا غذای حجم ساز در بدنسازی

telegram11

پاستا غذای حجم ساز در بدنسازی

پاستا غذای حجم ساز در بدنسازی

غذا با پروتئین فراوان

پاستا غذای حجم ساز در بدنسازی

بسیاری از بدنسازان به دنبال غذای حجم ساز هستند تا بتوانند توده های عضلانی شان را هر بیشتر ورزیده تر

بکنند . در این مطلب به معرفی یک غذا با پروتئین فراوان می پردازیم . پاستاي سمولينا یک غذا با پروتئین فراوان

است که برای افزایش حجم در بدنسازی بسیار مناسب است . در این مقاله علاوه بر معرفی و ویژگی های این

غذا به طرز تهیه ی آن نیز اشاره شده است که شما می توانید غذای مورد نظرتان را به راحتی تهیه کنید .

پاستاي سمولينا حاوي کربوهيدرات فرآيندسازي شده زيادي است که انتظار می‌رود خودش را به چربی‌های شکمی وصل کند. پس اگر نمی‌خواهید چربی اضافه کنید، کینوآ انتخاب بهتری است. این ماده غذایی فاقد گلوتن، در فرم پاستا موجود است و حاوی پروتئین بیشتری است. هر 30 گرم از آن حاوی 2 گرم پروتئین به انضمام فیبر است. اگر گوشت گوساله لخم را نیز به آن اضافه کنید، حاصل یک ماده غذایی پر پروتئین با چربی متوسط است که در واقع یک وعده غذای حجم‌دهنده است.
همچنین کینوآ یک جایگزین عالی برای غلات صبحانه است. آن را بپزید، سپس در کنار میوه‌ها و مغزهای روغنی به مصرف آن بپردازید. در این صورت یک صبحانه پر پروتئین و سالم مصرف کرده‌اید.
طرز تهیه پاستای کینوآ با سس و گوشت
مواد مورد نیاز
60 گرم گوجه‌فرنگی له شده
90 گرم گوشت گوساله چرخ کرده (90 درصد لخم
180 گرم پاستای کینوآ (یا هر نوع نودل دیگریک چهارم فنجان برگ ریحان
دستور طبخ
1ـ گوجه‌ها را در یک قابله با حرارت بالا قرار دهید. وقتی شروع به جوشیدن کردند، گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید و به مدت دو دقیقه آن را هم بزنید (تا ذرات گوشت کاملاً از هم جدا شوند). سپس شعله گاز را کم کنید.
2ـ سه فنجان آب را در یک قابله دیگر بریزید، به آن نمک بزنید و بگذارید جوش بیاید.
3ـ نودل‌ها را به آب اضافه کنید و هم بزنید.
4ـ وقتی نودل‌ها زیر دندان‌ها له شدند، آن را آب‌کشی کنید و سس گوجه و گوشت را به آن بیفزایید. برگ‌های ریحان را نیز ساطوری کنید و به سس فوق اضافه کنید.
5ـ آن را در بشقاب بکشید و بلافاصله سرو کنید.
منبع : بشیر آنلاین

 

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme