خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / چربی سوزی بانوان با طناب زدن

telegram11

چربی سوزی بانوان با طناب زدن

چربی سوزی بانوان با طناب زدن

چربی سوزی بانوان با طناب زدن

از ورزش های بسیار مناسب و قوی هوازی طناب زدن است که ورزشی بسیار سخت در طولانی مدت است .
حتما دیده اید که بسیاری از بوکسور ها برای کسب آمادگی به طناب زدن سخت مشغول می شوند .

از نکته ی های مهم و قابل توجه در طناب زدن داشتن کفش ورزشی مناسب است باید در هنگام این ورزش کفشی را
انتخاب کنید که بتواند به خوبی از پای شما محافظت کنید . مورد دیگر این است که از طناب زدن بر روی سطوحی مانند
بتن و مزائیک خودداری کنید و حتما در سطحی طناب بزنید که دارای کف پوش است یا انعطاف کمی دارد .
در هنگام طناب زدن این عضلات به کار گرفته می شوند : به طور کلی طناب زدن عضلات بسیار زیادی را درگیر می
کنید حتما شما پس از جلسه ی اول تمرین در تمام بدنتان احساس کوفتگی خواهید کرد . طناب زدن می تواند عضلات کم
شما را بسیار تقویت کند . برای اینکه بتوانید به خوبی طناب بزنید باید قسمت میانی بدن در تعادل کامل قرار بگیرد تا
بتوان پرش های منظمی داشت به همین دلیل این قسمت بسیار تحت فشار قرار می گیرد .
طناب زدن چربی سوزی
هورمون رشد هورمونی است که بدن به منظور چربی سازی تولید می کند . البته باید توجه کرد که این تنها یکی از
کارکرد های این هورمون است و این هورمون تاثیرات بسیار دیگری نیز دارد . بالا بودن سطح هورمون رشد در بدن
یکی از سریع ترین راه ها برای چربی سوزی در بدن است . بهترین راه برای چربی سوزی انجام تمرین های هوازی به
مدت 30 تا 60 ثانیه و شدت زیاد است که در میان این تایم ها باید 1 یا 2 دقیقه پیاده روی کرد .
در زیر برنامه ای رو برای انجام تمرین طناب زنی ارائه می کنیم :
روبه روی یک ساعت قرار بگیرید ( هدف انجام منظم و دقیق حرکات است )
۳ دقیقه طناب آرام بزنید تا بدن گرم شود .
۳۰ ثانیه استراحت کنید.
با حداکثر سرعت ۶۰ ثانیه طناب بزنید.
۳۰ ثانیه استراحت کنید و سپس برای ۱ دقیقه
هر تعداد که قادر هستید حرکت شکم( کرانچ )را اجرا کنید .
دوباره ۶۰ ثانیه با حد اکثر سرعت طناب بزنید.
۳۰ ثانیه استراحت کنید و سپس برای
۱ دقیقه هر تعداد که قادر هستید حرکت شنا
سوئدی را اجرا کنید.
این سیکل را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اجرا کنید .
سیستم چرخشی بین ۳ حرکت طناب زدن، شنای سوئدی و شکم (کرانچ)را می توانید تا ۳۰ دقیقه هم ادامه دهید.

———————————————————————————————–
تهیه و تلخیص : پایگاه تخصصی بدنسازی

telegram11

1 دیدگاه

  1. روزی 200 ضربه طناب می زنم الان یک ماهه که می گذره ولی هیچ تأثیری نداشته

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme