خانه / برنامه های غذایی و نکات تغذیه ای / چه چیز هایی در تمرین بدنسازی نخوریم

telegram11

چه چیز هایی در تمرین بدنسازی نخوریم

چه چیز هایی در تمرین بدنسازی نخوریم

چه چیز هایی در تمرین بدنسازی نخوریم

همواره این سوال که چه چیزی را باید سر تمرین بدنسازی مصرف کنیم مورد سوال افراد بوده و بیشتر بدنسازان دنبال این

هستند که بدانند که چیزی را باید در تمرین مصرف کنند و چه چیزی را مصرف نکنند اینک ما به این موضوع اشاره می کنیم .

بر اساس دستورالعمل اخیر انجمن ملی ورزشکاران از بعضی انواع مشخص نوشدنی ها باید در طول تمرینات اجتناب شود این

نوشیدنی ها شامل :

آب میوه ها ژل های کربوهیدرات سودا و محلول های گلوکز الکترولیتی که بیش از ۸ درصد کربوهیدرات دارند می باشند

این نوشدنی ها روند جذب مایعات را آهسته کرده و گاه موجب بروز مشکلات معده ای روده ای می شوند

این انجمن همچنین مصرف نوشابه های دارای کافئین الکل و کربنات را منع کرده است

زیرا این نوشابه ها موجب تولید بیشتر ادرار شده و در نتیجه بدن را در معرض کم آبی قرار می دهند

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme