خانه / آموزش حرکات و نکته های تمرینی / کات کردن بدن با رعایت این نکات

telegram11

کات کردن بدن با رعایت این نکات

کات کردن بدن با رعایت این نکات

کات کردن بدن با رعایت این نکات

در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که در رسیدن به بدنی خشک و تفکیک شده دانستن انها مهم است . اگر

دوست دارید بدنی تفکیک شده و به اصطلاح خشک داشته باشید و راهی برای این کار پیدا نکرده اید خواندن این

مقاله می تواند تا حدودی مسیر دستیابی به تفکیک عضلانی را به شما نشان دهد .

برای کات کردن بدن چه غذایی مصرف کنیم ؟

بهترین راه برای کات کردن بدن کم کردن کربوهیدرت به مرور و قطع کردن چربی و قنده و بالا بردن پروتیین تا عضلات بدن  تحلیل نرود و بالا بردن تعداد هر ست و کم کردن زمان استراحت بین هر ست تمرین می باشد. با رعایت کردن این مسائل می توان در طی چند ماه بدن خشک و تیکه داشته باشید.

چگونه حجم عضلانی خشک با تمرین کردن داشته باشیم ؟

افزایش حجم خشک در بدن چندین قانون دارد که با هم به مطالعه آنها می پردازیم :

۱- به ازای هر کیلو از بدن باید ۳ تا ۴ گرم پروتئین مصرف کرد

۲- به ازای هر کیلو از وزن بدن ۴۲۸ گرم کربوهیدرات مصرف شود

۳-  به ازای هر کیلو از وزن بدن ۱ گرم چربی های سلام مانند : (زیتون-امگا۳-نارگیل-) مصرف کنید

۴- از مکمل های hgh و zma استفاده کنید

۵- از مکل های پروتئینی whey برای تکمیل کننده غذا استفاده کنید و مانند amino acid+ bcaa+argenin

6-  در حد سنگین تمرینات خود را انجام دهید و سعی کنید همیشه با یک حریف تمرینی در باشگاه تمرین کنید

۷- خواب به موقع که مدت آن ۸ تا ۱۰ ساعت باشد

۹-  در سبد غذایی خود سالاد و سبزی همیشه باشد برا دفع چربی

۸- در آخر صبور باشید و پشتکار داشته باشید.

منبع : ایرانی فیتنس

telegram11

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme